Brooke+Nathan?

Sophia Bushs verkar ha en försmak för sina motspelare i One Tree Hill. Hon har tidigare varit gift med snyggingen Chad Michael Murray, som spelar Lucas Scott i serien. Paret skilde sig efter att han hade varit otrogen med Paris Hilton under inspelningen av filmen House of wax. Nu har Sophia istället börjat dejta en annan av huvudrollsinnehavarna, nämligen hunken James Lafferty som spelar Nathan Scott. Chad berättade för Channel 11 nyheterna "Jag och Sophia var professionella och mogna nog att klara av att arbeta med varandra efter skilsmässan och nu är vi goda vänner. Hon har James, och jag är också god vän med honom. Hela gänget är väldigt tajta."

posh24.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

vet du när one tree hill startar på kanal5 igen? Jag vet att det börjar den 5 januari i Usa men jag vet inte när säsongsstarten blir här i Sverige?

2008-12-27 @ 22:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0