Zierings plans for Beverly Hills.

Även Ian Ziering är sugen på en roll i nya Beverly Hills 90210. Men karaktären Steve Sanders får stå tillbaka, om han får sin vilja igenom.

- Jag skulle vilja se att Steves onda tvilling dök upp, föreslog han skämtsamt för tidningen People.

Ian förklarar att eftersom Steve var adopterad, skulle man kunna förklara att en okänd bror adopterades av en annan, mindre fin familj. Han verkar ha lagt ner mycket tanke på det här – skådespelaren är till och med redo för uppoffringar:

- Jag skulle färga håret och ögonbrynen mörka. Och skaffa löständer.

Önskar dem lycka till

När 90-talsklassikern, som gjorde honom känd, ska göras om erkänner han en viss skepsis:

- Min första reaktion var att vi har blivit imiterade ofta, men aldrig med framgång. De plockar upp tyglarna efter en ikonisk show och det kräver mycket. Men jag önskar dem all lycka till. Jag vill att den ska gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0