Jennie Garth on the new B.H

Jennie Garth berättar om nya Beverly Hills 90210.
Det har gått över åtta år sedan vi senast såg skymten av kaxiga Kelly Taylor i 90210. I höst är hon tillbaka - nu som syokonsulent på lyxskolan West Beverly High. I en kvick intervju med TVGuide berättar Jennie Garth, 36, om sin inverkan på serien och varför hon nöjer sig med en gästroll.

- Jag har hjälpt till att fått serien att rulla igen, berättar hon. Just nu är jag nöjd med min gästroll - jag behöver vara flexibel och kan inte binda upp mig för länge. Jag har ju faktiskt en familj att tänka på numera.

De övriga karaktärerna påminner om originalcasten och skådespelarna kan till och med jämföra sig med varsin Bevvan-idol.

Huvudkaraktären Annie Mills blir den nya Brenda Walsh. Hennes fosterbror Dixon Mills blir motsvarigheten till rekokillen Brandon Walsh. Fashionistan Naomi Benett blir vår tids Kelly Taylor och pojkvännen Ethan Ward - strulige Steve Sanders. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0