Desperate seasonfinale!!!!

Såg precis säsongfinalen av D.H.
Oj, oj oj...
Dubbelavsnittet hade en minst sagt spännade avslut.
Det där med 5 år senare hade jag totalt glömt bort...
Ska inte avslöja för mycket...
Måste ses med egna ögon tror ja ;)
Kan dock avslöja detta...
Någon blir tagen av polis och åker in...
Någon avslöjar sin innersta mest välbevarade hemlighet.
Några skjuter skarpt.
Några gifter sig.
Någon flyttar från Wisteria Lane, mot sin vilja.
Några skyddar någon annan...
Någon dör.

Spännande va?!


Kommentarer
Postat av: sayna



jag måste kolla på desperate!är rädd!jag ÄLSKAR Gaby!vilken hemsida kan jag kolla på?!!!

????????????????????????????????????????????

2008-05-27 @ 20:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0