Heroes back in January?

Viccan skrev och undrade följande:
"Vilken kanal menar du att nya Heroes börjar sändas? På canal + eller TV4? Personligen så tittar jag på Canal+ på Heroes, om ni menar på TV4 så skulle jag vara glad om ni kunde luska reda på vilket datum de börjar sända Heroes igen på Canal+. Tack för en bra blogg!"

Självklart luskade jag ut att Heroes(säsong 3) börjar att sändas i början av 2009 på Canal+, så tyvärr dröjer det ett tag...
Datum när alla serier drar igång(inlägget nedan) gäller alltså när det sänds i Usa och finns att laddas hem, sen är ju datum då de sänds på tv hos oss i Sverige något annorlunda i många fall.

Fortsätt fråga, så försöker jag luska ut svaren...

Kommentarer
Postat av: Viccan

TACK! Tack så jätte mycket för ditt svar och tack för en underbar blogg! Trevlig OS helg! :)

2008-08-15 @ 15:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0