MerDer?

En serie som jag saknar mycket är Greys Anatomy.
Även G.A har blivit påverkad av strejken i Usa.
Men det låter som att det kan ha fört med sig något bra...
Visst?


"Meredith Greys och Derek Shepherds till-och-från-förhållande har retat fansen sedan säsong två. Snart kan det bli slut på velandet.

Han vill gifta sig och ha barn. Hon föredrar helger med kravlöst sex. Och vi hör ryktas om att en annan sjuksköterska på Seattle Grace har siktet inställt på Dr. McDreamy. Kommer det någonsin att bli MerDer igen? 

Svaret är ja. Om Hollywoodstrejken förde något bra med sig, kan det vara att Grey?s Anatomy-skaparen Shonda Rhimes fick tid på sig att tänka över huvudkaraktärernas framtid.

- Jag är rätt säker på att Meredith och Derek blir ihop för gott i slutet av den här säsongen. Vad som blir intressant är att se vad som får henne att bestämma sig, och hur de kommer fram till att det är det rätta, berättar hon för TV Guide.

Så när ringer bröllopsklockorna för våra turturduvor?

- Jag har inte sagt att hon får någon ring, skrattar Shonda. Å andra sidan säger jag inte att hon inte får det."

 

 

Källa: kanal5.se



image27

 

Börjar sändas 24 april.

 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0