Hot Betty?

Ugly Betty-stjärnan America Ferrera, 24, har fått ett problem.

Hon har blivit för snygg för sin karaktär i tv-serien.
- Jag känner verkligen att jag håller på att växa upp, säger hon till Female first.America Ferrera spelar Betty Suarez i tv-serien "Ugly Betty". Hennes karaktär är en småtjock tjej med tandställning som får jobb på ett hippt modemagasin i New York.
Men nu håller Ferrera på att bli för snygg för sin roll. Den senaste tiden har den unga skådespelerskan tappat mycket i vikt och har själv erkänt att hennes kropp håller på att förändras.
- Mitt ansikte ser annorlunde ut. Min kropp ser annorlunda ut. Jag känner verkligen att jag håller på att växa upp, säger hon till female first.

"Andra fysiska attribut"

Och förändringarna kan ha mycket att göra med Ferreras nya film. Där spelar hon en löperska, en roll hon tränat mycket inför.
Men Ferrera påpekar att filmen inte kommer att påverka hennes roll som "Ugly Betty"
- Det är en roll som kräver helt andra fysiska attribut, säger hon. 
Ferrera har även haft en behövlig ledighet där hon bland annat har rest till Europa. Under manusförfattarstrejken passade hon på att gå till gymmet, minst två gånger säger hon själv.



image55image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0