En säsong till????!

Hallååå.
Varför har ingen nämnt att det finns en säsong 5 av OTH?
Trodde jag såg på ett gammalt avsnitt förra veckan(som jag då missat), ett sådant där man får se framtiden.
Typ" så här ser våra liv nog ut om 4 år..."
Men inte då, när jag idag slog på samma kanal, samma tid var det "om 4 år" igen.
Ny säsong.
Inte mej emot.
Tyckte det ändå avr trist att det slutade...
Så nu är 12 fina avsnitt hemladdade...
Jag gillar.
Fortfarande kass som inte visste om detta!

Tillbaka till mitt tittade.
Avsnitt 1.
Säsong numero 5!





Kommentarer
Postat av: Anonym

det e du som får reda på allt före oss ju :D så fort jag får reda på något om oth så ere från dej

du e inte bara seriekiller du e THE seriekiller!

2008-08-24 @ 00:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0